03

PUBLIREPORTAGE

Een publireportage boezemt de kijker vertrouwen in. Je bepaalt zelf de inhoud, maar geniet van de geloofwaardigheid van een redactioneel artikel om potentiële klanten te overtuigen.

In een publireportage promoot je je bedrijf, product of dienstverlening in maximaal twee minuten. Sfeer en beleving zijn daarbij heel belangrijk. De kijker krijgt de kans om kennis te maken met de man of vrouw achter de zaak, wat drempelverlagend werkt.

Publireportages worden door hun redactionele karakter minder ervaren als reclame. Bovendien worden ze niet opgenomen in het reclameblok. Acties of kortingen zijn in dit format dus niet op zijn plaats, hetzij heel subtiel op het einde.

Een publireportage wordt minder ervaren als reclame en is dus een ideale tool om de kijker te informeren en subtiel te overtuigen.

search.png

uitgebreide voorstelling in reportagestijl

70, 90 of 120 sec

crosshair.png

informeren

branding

time.png

 in primetime of daytime, evt. na specifieke programma’s

teamwork.png

 

informatieve reportage met commerciële insteek